.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قبض 11 میلیون تومانی آب فاضلاب برای مشترک قائمشهری

امور آب و فاضلاب شهرستان قائمشهر براي يكي از قديمي‌ترين مراكز تجاري اين شهر صورتحساب پرداخت بدهي 11 ميليون توماني ارسال كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، امور آب و فاضلاب شهرستان قائمشهر با ارسال نامه‌اي به مشترك شماره يك‌ هزار و 946 در تاريخ 20 تير سال ‌جاري كه نسخه‌اي از آن را اين مشترك در اختيار خبرنگار فارس قرار داده است، اعلام كرد كه به علت احداث پاساژ و تغيير در تعداد واحد تجاري مبلغ 112 ميليون و 575 هزار ريال به امور آب و فاضلاب قائمشهر بدهكار هستيد.
پاساژ كاوه در سال 59 ساخته شده و داراي 58 باب واحد تجاري است و تا‌كنون درخواستي مشابه براي اين موضوع براي آن ارسال نشده بود.
اين واحد تجاري داراي سند مالكيت به نام مشترك و پروانه كسب براي هر واحد تجاري است و هر ماه از تاريخ ساخت، قبض آب براي اين واحدها از سوي اداره مربوطه ارسال شده است.
تعدادي از صاحبان اين مركز، قبض‌هاي نزديك به 50 هزار تومان در هر دوره را براي واحدهايي كه متوسط روزانه دو ليتر هم مصرف ندارند را ناعادلانه مي‌دانند.
فرسودگي بافت شهري شهرستان قائمشهر در سيستم‌هاي آب، برق، گاز و مخابرات موجبات نارضايتي شهروندان را فراهم كرده است.
شهرستان قائمشهر به گفته مسئولان پرتراكم‌ترين شهر كشور پس از تهران است و يكي از قديمي‌ترين شهرهاي استان مازندران است كه توسعه زيرساخت‌هاي شهري هم‌پاي افزايش جمعيت و واحدهاي مسكوني و تجاري آن به درستي صورت نگرفته است.
اين شهرستان در زمان بحران گاز، بيش‌ترين روزهاي قطعي و نارسايي را داشت كه به اذعان كارشناسان ناكارآمد و ناكافي بودن سيستم انتقال گاز در اين شهرستان از جمله دلايل آن بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.575 seconds.